W Komendzie Rejonowej Policji Warszawa I skargę (wniosek) do protokołu, interesant może złożyć przez cały tydzień w godz. 8:00-16:00.
Skargę wcześniej przygotowaną można złożyć w ciągu całej doby u oficera dyżurnego KRP Warszawa I, bądź mailowo, jak również za pośrednictwem e-PUAP.
W sprawie skarg i wniosków Kierownictwo Komendy Rejonowej Policji Warszawa I przyjmuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00.
Komendant Rejonowy Policji Warszawa I przyjmuje w poniedziałki w godzinach od 16:00 do 18:00, po wcześniejszym umówieniu
Skargi i wnioski można składać także w każdej jednostce Policji w godzinach urzędowania.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. (§ 5 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków).
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego,
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania),
- dokładny opis zdarzenia.
UWAGA!
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania".
Skargi na działalność Policji można kierować do: kierowników jednostek policji, jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15.00
telefon: 22 55 17 760, 22 55 17 811
centrala: 22 55 17 700
Linki:
strona główna RPO www.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov.pl/wniosek/